Lodný denník, 8. októbra 1695:
Kvôli niekoľkým nešťastným udalostiam som po ceste sem stratil polovicu posádky. Druhá polovica uverila, že je naša loď prekliata, a opustila ma, sotva sme pristáli v maličkom prístave, aby sme doplnili pitnú vodu. Potreboval som najať šikovnú posádku, aby som túto cestu dokončil, a zhodou okolností sa mi ju podarilo nájsť v miestnej taverne. Zdá sa však, že niektorí z tých ľudí majú s mojou loďou iné plány...
V hre Nakrmte Krakena každý hráč dostane tajnú úlohu buď námorníka, piráta, alebo vodcu kultu, a pokúsi sa využiť všetky dostupné prostriedky na nasmerovanie lode v ústrety cieľu podľa svojej frakcie. V každom kole loď pláva jedným z troch možných smerov – ktorý to však bude?
Hráči sa budú striedať na postoch kapitána, poručíka a kormidelníka. Každý z nich má možnosť ovplyvniť kurz lode. Hráči sa budú podrobovať prehľadávaniu kajút, zažívať nemilosrdné vzbury, umlčovať hroziacich protivníkov a možno sa stanú aj svedkami obetovania prastarému bohu Krakenovi.